OT: obnova zalohy z acronis pro ibm T43/XPpr - nejde nabootovat ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Říjen 16 20:27:11 CEST 2011

Aha, tak to si sežeňte IBM rescue disk, nebo sadu CD (už nevím jak se to
jmenuje), ze kterých se nainstaluje ta IBM partišna

----- Původní zpráva -----
Od: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>

koupenej notas je uplne "cistej", modrym puntikem se dostanu jen do biosu ..
kdyz uz jsem si koupil ten sw. tak jsem mel pocit,ze se k vysledku nejak
proklikam a
problem je jen mezi klavesnici a zidli .. :-).
uz pouziti hiren_a je nadlimit ...
klidne ten disk jeste jednou nejak poradne smazu a znovu obnovim, pokud to
pomuze ..
tomik.