Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 23:40:55 CEST 2011


Tvar charakteristiky bude stejny u novych jako u starych a je to dane 
konstrukci. Muzem se chytat za slovo a psat ze je JINA nebo neni jina, 
ale to nema vyznam.
Pri stejnych otackach daji vyssi proudy, to ano, pro porovnani:
- stary alternator skoda - 1800 otacek rekneme 24A
http://www.skoda110r.cz/forum/51249.jpg
- novy alternator 120A - 1800 otacek 78A
http://www.iskra-agv.cz/us/pdf/alternators_aan_c.pdf
Jenze to nic nemeni na tom, ze s tim ten alternator nebude mit problem a 
nic se mu pri startu druheho auta nestane (muj nazor). Nehlede na to, ze 
porovani vyse take nerika jak se ten alternator v aute pri volnobehu 
toci, jak je zatizen atd.

Jsou zde i kapalinou chlazene do 350A. Charakteristiky jsou stejne, tedy 
posunute vyse. http://www.iskra-agv.cz/alternatory.htm
Martin Hanek

Dne 13.10.2011 23:04, Kuba Jan napsal(a):
>
> NDne 13.10.2011 22:37, Martin Hanek napsal(a):
>> No a co jste tim dokazal?
>
> To o cem je tu celou dobu rec, ze alternator je schopny dat vyssi proud
> a pokud ma vyssi jmenovity vykon, bude pri nizkych otackach i jiny(
> vyssi ) proud do zateze. Rozmery zustaly stejne, takze ta konstrukce
> bude jina, minimalne jsou vetsi proudove hustoty ve vodicich. Neboli i
> ta charakteristika bude mit jinak cislovane osy x a y.. a tedy bude JINA
> :-)
>> Kilowattove alternatory se delaly davno pro nakladaky a svarecky se z
>> nich take delaly davno (predtim z dynam).
> To sem snad nepatri, o tom byla jen zminka v clanku, na ktery jsem dal
> odkaz....
>> Princip je porad stejny a stejne je i chovani, tedy i jeho
>> chrakteristika - coz byl Vas pocatecni rozpor.
>> Ze jsou dnes vykonnejsi je jasne
> Spravne! Ano ale to jednoznacne znamena , ze jsou uz pri mensich
> otackach schopne davat vyssi proudy.
>> kvuli spotrebicum v aute a ze nekdo srovnava odesla lozicka s vymenou
>> uhliku nerika vubec nic.
> To srovnani jsen chtel udelat komplexni, kdyz uz jsem o tom psal....
>
>> Ja jsem jen chtel poukazat na to, ze se stale "papouskuje" zvyk,
>> nechat bezet motor u "zdrojoveho " auta.
> U starych skodovek to nevadilo, u novych aut uz ano. Urcite to je proto,
> ze je jinak delane dobijeni, jine alternatory alespon me to bylo pred
> casem vysvetleno.
> Uz jsem vznesl konkretni dotaz u dotycneho cloveka, doufam, ze se dockam
> fundovane odpovedi, kterou sem rad pastnu. VIZ:


Další informace o konferenci Hw-list