Re: Arduino - první start

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 18:20:00 CEST 2011

Dobrý den,

tak tohle vím, mám tam Reset tlačítko a postupuji podle návodu.
Reset jsem mačkal před uploadem i těsné po jeho začátku, ale vše marné.
Podle hlášky na začátku to SW vůbec nevidí.
Problém je asi v tom, že mám ATMEGA 328 a v seznamu desek se taková jako mám já
nevyskytuje. Našel jsem i staší verzi Arduino SW ( 13), kde podobná
deska je, ale bohužel taky nic.
Ten SW má konfigurační soubory pro jednotlivé desky v textovém
souboru, takže by nebyl problém ho udělat,
bohužel vůbec nevím, jaké hodnoty tam mám napsat.

Tohle je kopie jednoho z nich, vypadá jako nejbližší :

##############################################################

atmega328.name=Arduino w/ ATmega328

atmega328.upload.protocol=stk500
atmega328.upload.maximum_size=30720
atmega328.upload.speed=57600

atmega328.bootloader.low_fuses=0xFF
atmega328.bootloader.high_fuses=0xDA
atmega328.bootloader.extended_fuses=0x05
atmega328.bootloader.path=atmega168
atmega328.bootloader.file=ATmegaBOOT_168_atmega328.hex
atmega328.bootloader.unlock_bits=0x3F
atmega328.bootloader.lock_bits=0x0F

atmega328.build.mcu=atmega328p
atmega328.build.f_cpu=16000000L
atmega328.build.core=arduino

Nemám ale tušení, co jednotlivé položky znamenají, nebo když mám, tak
stejně nevím, co by
tam mělo být, aby to pracovalo s tím mým bootloaderem.
Na čipu, co jsem dostal,  je rukou psaná nálepka BL UNO. Čip je opravu AT 328.
Prodejce se mi bohužel ještě na můj dotaz neozval.

Předem díky za pomoc.