Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 14:41:05 CEST 2011

Shodou okolnosti mi nedala spat vcerejsi debata o 1000A svorkach a rano jsem se pustil do testovani, nakonec jsme testovali i ruzne startovaci kabely.
1000A svorky obstaly , respektive 50s pres ne teklo 850A a ani se moc nezahrali ,  vice jsem do toho pustit nemohl neb mame funkcni jen jednu 10kW zatez.
Dale jsme otestovali 4ruzne startovaci kabely, ktere jsme v dany okmazik dokazali sehnat,
Nejlepsiho vysledku dasahly NB1000-45SP z kolegovo offroadu, 800A 20s, svorky teple , ale ne horke. Problem je cena, kterou kolega komentoval, vozit je ve aute znamena zvysit cenu vozu o 100%, do prace jezdi velice slusnym favoritem.
Jako dlasi se umistily cinske kabely v kulatem pruhlednem futralu z kuflandu, cena pry cca 400Kc oznacene 500A, 3m, 40mm2 hlinikove pomedene lanko, 380A, po 20s  byly svorky varici, trapit se dele by asi vedlo k rozteceni plastoveho ramu svorek.
nasledoval koleguv home made vyrobek s 310A, 3m dlouhe 20mm2 cista med a svorky za cca 4$ z ebay, po 20s svorky horke, ale ne varici, tedy az na jednu na kterte bylo blbe nelisovane ocko (kolega to uz druhou hodinu predelava :-) )
Jako posledni skoncil kabel z globusu, udajne 600Kc, ty proste vice jak 110A nedaly a po 20s byly svorky varici a kabel horky. Delka 2.8m prurez nezjisten, kabely vypadaji jako horolezecka lana, ale ocividne jde o izolaci nikoliv medeny obsah, pokud vudec nejde o Al.

Ferman