Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Čtvrtek Říjen 13 14:27:35 CEST 2011

2011/10/13 Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>:
> K cele te diskuzi o startovani bych si dovolil jeste poznamenat, ze
> (minimalne mnohe - ne-li vsechny) soucasna auta maji omezeni, ze pri
> poklesu napeti pod 10V se na startovani vybodnou.

Jako napětí baterie v klidu? Už jsem to psal, při startování mi se
starou baterií padalo napětí na cca 7V, teď s novou jen na 9V. Auto mi
přes diagnostiku paluvní desky psalo kód chyby "low voltage", po
výměně baterie za novou chyba časem zmizela.

(To napětí jsem taky měřil jen přes diagnostiku palubní desky, takže
to nemusí být zrovna 2x přesné.)

P.K.