Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 09:53:08 CEST 2011


Tady je křivka proud/otáčky pro alt. 42A. Je vidět, že při nízkých otáčkách 
nedosáhne ani 1/3 max. proudu. U těch větších je to stejné.
http://www.skoda110r.cz/forum/51249.jpg
AZE

----- Original Message ----- 
From: "AZe" <aze na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 13, 2011 9:31 AM
Subject: Re: Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?


Víte, jak vypadá charakteristika alternátoru? Ví to ten člověk, co "do toho
dělá" ? Asi ne.
Alternátor při volnoběhu sotva nabíjí, udávají se jeho "otáčky počátku
nabíjení", to jsou otáčky, obvykle vyšší, než při volnoběhu,  kdy napětí na
něm roste nad 12,5V. Max. proud dodá pouze při max. otáčkách, což je tak
kolem 10.000 a víc a ani do zkratu nedá víc, chová se jako zdroj proudu. Při
lehkém zvýšení otáček přidáním plynu zdaleka nemůže dosáhnout proudu, který
by ho mohl poškodit. ani jiné riziko mu nehrozí, například od napěťových
špiček cizího stertéru, protože je tak jako tak trvale připojen k baterii,
ať stojí nebo se točí.
Také jsem "do toho" dělal, ne 30 let, ale narozdíl od onoho člověka přímo u
toho, ve vývoji alternátorů a regulátorů......a na stejné téma jsem dělal
spoustu měření pro diplomku.
AZE

----- Original Message ----- 
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 13, 2011 7:29 AM
Subject: Re: Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?



Ten clovek dela do aut asi 30 let a tohle si nevymyslel, v kazdem
pripade mi tvrdi, ze je proste nastartovane auto jako startovaci blbost.
V kazdem pripade lepsi dve vybite baterie, nez jedna vybita a jedno
znicene nabijeni.
Mimochodem s baterkami delam denodenne a v zivote jsem nevidel
zkratovany jedne clanek . Pokud to nekdo neudelal umyslne. Ale stale je
to pouze o 2 v mene.
To spis jsem narazil na spoustu baterii,kde byl jeden clanek preruseny.
JaKub

Dne 13.10.2011 2:01, gatilo napsal(a):
>   13.10.2011, 1:58:02
>
> Cinsky padelky polovodicu taky spolehlive odchazeji pri polovine
> katalogovyho proudu. U alternatoru, to klidne muze byt stejne.
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --
> AZE napsal:
>
>> Alternátor se při přetížení chová jako zdroj proudu. Prostě se z něj 
>> vyšší
>> proud než max. (a ten by taknějak měl snést, že) nedá dostat. Takových
>> kachen existuje posusta.
>> AZE
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list