vizualizace pro domaci automatizaci

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Říjen 13 08:31:59 CEST 2011

muzu se zeptat co vam bezi na tom PC ?

DJ

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of pavel PP
Sent: Thursday, October 13, 2011 6:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: vizualizace pro domaci automatizaci

Dobrý den

Já mám něco na Atmelech, které jedou po RS485 na ní mám pověšený převodník a jde to do vysílacích/příjem XBee modulů, pak to chytám na PC a lifruju na internet, ten to pak v IE vizualizuje.

PP

> Od: "DeeJay" <deejay na email.cz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.10.2011 09:38
> Předmět: vizualizace pro domaci automatizaci

Ahoj vsichni ...

hledam nejaky zpusob jak vizualizovat domaci automatizaci - ruznych ridicich
automatu je hromada - otazkou je, jak interpretovat uzivateli informace ze
systemu a umoznit nejake ty zasahy. Predstavoval bych si aplikaci bezici na
nejakem malem PC a k ni by se pripojovali tenci klienti nebo přes web
rozhranni, pripadne si sahali primo do databaze, která se to toho pc bude
nacucavat z automatu (pripadne muze samo aktivne komunikovat po
ethernetu,seriove lince atd.).
Klientem mam na mysli třeba tablety,smartfouny, notebooky ...
Prumyslovych vizualizaci je nepreberne mnozstvi, ja bych chtel něco pro
civilni pouziti za rozumnou cenu :-) Mate nejake napady nebo zkusenosti ?

dik

DJ