Vypocty vodicu (odpor, ubytek, pojistky...)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 12 21:25:23 CEST 2011

Tak jsem se na ten Váš obrázek podíval ještě jednou a tentokrát jsem
vnímal. Porovnáním s katalogovými rozměry pojistky mi průměr toho
použitého drátu vychází okolo 3,2 mm. Z toho výpočtem vychází pojistný
proud cca 458 A.... Reverzní výpočet dává správný průměr (pro Cu) cca
0,63 mm.

TAKŽE TAKHLE OPRAVDU NE. Nehledě na to, že prostým okem toho experta, co
to dělal, musel vodič průměrem být porovnatelný s navazujícím rozvodem.
To zjevně neřešil...

Čili znalosti a poznatky na nule, nebo spíš pod ní.

---
Jirka