Vypocty vodicu (odpor, ubytek, pojistky...)

Středa Říjen 12 20:40:37 CEST 2011

Takže pak z toho vyjde něco takového?
http://vaelektronik.cz/fotky/pojistka.jpg  :-))

Když jsme u těch výpočtů vodičů - potřeboval jsem počítat impulzní
proudovou zatižitelnost. Tam jsem pro zjednodušení předpokládal, že
impulz je tak krátký, že se všechno teplo spotřebuje na nárůst teploty -
že chlazení vodiče během impulzu je zanedbatelné. Nešel jsem ale tak
daleko, abych počítal skupenské teplo když se to už taví, nebo vypařuje :-)
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/impzat.xls

Anděl