Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Říjen 12 16:42:04 CEST 2011

Nevím za jak dlouho se baterie dobije tak, aby dodala nějaké podstatné
množství energie pro startování, ale .
Osobní zkušenost:
Felicie s vybitou baterkou (zapomenutá světa), pokus o nastartování,
motor se převalil a dost.
Připojeny startovací kabely, průřez nevím, musel bych je změřit
(kupoval jsem kabely na ně u Rasela, ze stejného kabelu má i svoje
hotové startovací). Lehce přišlápnutý plyn a druhého auta, prodleva
od připojení maximálně 15s. U Feldy zabral stratér jak když vyndáte
baterku právě z nabíječky, bez známek že by startér uvadal.
Domnívám se že za těch 15s se baterka nedokázala tak rychle
regenerovat.

Kdysi jsem to zkoušel i s úplně odpojenou baterkou a startovalo to
taky.

Tomáš