Kindle 4

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Říjen 12 16:37:22 CEST 2011

Nevim prostredi mi neprijde jako uzavrene. Pres email/ USB si muzete poslat
co chcete. Amazoon do toho nijak nezasahuje.
Super je to u novin - stahnou se samy po pripojeni k WiFi a nemusim tahat/
zhavit notas. Navic jsou ceske noviny zatim zdarma. A jeste jsem nevycerpal
vsechny zkusebni bezplatne noviny/ casopisy v anglictine. (Jedny jsem
zaplatil aby se nereklo)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 12, 2011 3:57 PM
Subject: Re: Kindle 4

Skoda ze tyhle jsou takove cele uzavrene. Ja pred par lety koupil
jejich predchudce Hanlin eReader bratru za 5000 . ale ma sd kartu a
zase nema wifi a podobne . Je to jeste jedna z tech prvnich generaci .
Ale svuj ucel plni a na cteni beletrie parada. Hlavne obrovska vydrz
baterie...

Koukam, ze ten alternativni soft jde i do tech kindlu ja jej v te
svoji ctecce pouzivam.

http://openinkpot.org/wiki/Hardware

snehulak