Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Středa Říjen 12 14:23:36 CEST 2011

Tak 1000A krokosvorky jsem ještě neviděl. Když jsme před mnoha lety
dělali vývoj, na jehož konci je toto zařízení pro měření kapacity baterek
http://piknymburk.cz/merbat.html
setkal jsem se s velkou nechutí utahovat svorky pod matku a neustále se
vymýšlelo jaké svorky použít, jak u nich udělat snímání napětí... až
jsme došli k tomu, že všechno nad 20A se šroubuje, napěťová a proudová
část se rozděluje až na plechu té příložky. A je klid a máme jistotu, že
to neměří nesmysly. Odpor příložky známe a úbytek odešítáme, přechodový
odpor je zanedbatelný.
Anděl