Notebook - problem s klavesnici

Středa Říjen 12 13:30:31 CEST 2011

2011/10/12 Stanislav Svoboda <7009 na seznam.cz>:
> Zdravim,
>
> s tou zaseklou funkcni klavesou me to take napadlo, ale jine kombinace funguji a bez/se zmacknutou klavesou Fn se to pak chova jinak.
>
> No az bratr zase prijede, tak pokud bude vic casu, tak to otestuji dukladneji.

Můžete ji zkusit odpojit od základní desky a pak udělat test. Když to
nenapíše "keyboard error", koupit novou, např. tady (pokud je to ona):

http://www.eshoprodosa.cz/zbozi/3534/Klavesnice-Fujitsu-Siemens-Amilo-PRO-V2055.htm

Odpojená klávesnice by neměla hlásit chybu při POSTu, protože je to
(alespoň v tom, v čem jsem se vrtal) jen matice tlačítek připojená
mnohapinovým konektorem.

P.K.