Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Středa Říjen 12 12:19:31 CEST 2011

Pravda, napadlo me pouzit 4 vodicove zapojeni, ale shanet silovy a merici vodic v jednom "pouzdru" jsem ani nezkousel.
Do nazimy k tomu mozna pridam MCU s bocnikem a napetove ztraty pujde kompenzovat vypoctem, pripadne pridam i nejaky pokus o "inteligentni"
nabijeci algoritmus, neco jako
http://www.adusservis.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=6&id=15
http://www.adusservis.cz/cms/modules/download/download.php?file=/user/souvisejici-soubory/big_manual_cz(1).pdf

Ferman