Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 12 12:11:06 CEST 2011

 12.10.2011, 12:03:59

Mozna maji v PRC nejakej jinej silikon, ceskej vyrobce se zminuje jen
o chlorovanych uhlovodicich:

POUŽITÍ:
Na pevný silový rozvod v prostředích
se zvýšeným teplotním, případně
chemickým namáháním, na rozvod ve
strojích a zařízeních, v rozvaděčích,
rozvodnicích a skříňových rozvodnách.
Izolace je odolná proti ozonu, koroně, UV
záření, plísním a zředěným kyselinám
a alkáliím.
Chlorované aromatické uhlovodíky
způsobují nabobtnání a snížení
mechanických vlastností.
Není odolný proti šíření plamene

Vysoceohebna varianta ma oznaceni CSO popr. CSOS

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz