Jak umistit CRC doprostred dat ?

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Říjen 12 09:18:49 CEST 2011

wek: diky za rozsireni obzoru a omlouvam se vsem za mystifikaci, ze to
nejspis nejde....
labaj: na co to je dobre, kdyz nevim, co jsou data a co crc (co kdyz
crc ke zprave "Kup kabelku" bude " motorku a " a bude vlozene
doprostred? a ja tudiz nevim, jestli crc nahodou neni " a kabelku" ;))
Nejaka kontrola na meziuzlech pri prenosu?

KR