Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Martin Patka hwmp na semily.net
Středa Říjen 12 01:10:57 CEST 2011

Zdravim,

> Predelal jsem PC zdroj na nabijecku Pb baterii (25A) a shanim
> k ní kabely prurez 6 nebo 10mm2, co nejvice ohebne barva
> cerna respektive cervena, izolace PVC nebo silikon, delka 4m
> od kazde barvy.
> Koukal jsem treba k TME, ale jednak min odber 10m/barva a
> cena pres 140Kč bez DPH za metr kabelu se silikonovou izolaci
> mi prijde trochu mimo.
>
> Poradite?

Ja kupuju kabely u Hadexu (
http://hadex.cz/kabely--napajeci-a-startovaci-kabely )
a pripadaji mi docela dost ohebne. Akorat nejsou silikonove...

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator