Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Středa Říjen 12 00:29:52 CEST 2011

Presne ono se to nezda, ale pri te delce a proudu  jsou ztraty v kabelu docela znat.
Nebal bych se pouzit 16mm2, ztraty pod 6W, ale cenove se bojim vubec podivat :-)

Nekdo tu radil modelarske prodejny, nasel jsem http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9677__Turnigy_Pure_Silicone_Wire_8AWG_1mtr_RED.html
to je 8,37mm2, ztraty cca 11W, silikonova izolace za 60Kc/m
Nekupoval jste nekdo kabely Turningy, je to klasicke lanko nebo vysoce ohebne lanko, jaky je prumer dratu v lanku?
Jak je to s postovnym u Hobby king?
A co clo a DPH, tvrdi, ze maji pobocku v Nemecku proto se ptam.

Dekuji
Ferman