Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 11 23:07:21 CEST 2011

On Tue, 4 Oct 2011, Kručinský Ladislav wrote:

> Už to téma jenom doutná, je potřeba ho trošku přiživit... ;-)))

.. tak aby neuhaslo ..

> A co takhle inkoustovka a pauzák ?
> Používám už asi 4 roky HP DeskJet 460 (předtím mnoho let její
> předchůdce) a pauzák za korunu kousek. Když nastavím v tisku "maximální
> rozlišení" tak nemám problém s krytím středně velkých ploch. U velkých

Zkusil jsem to na Canon i850 - je to lepsi nez jeden pruchod laserovkou
to ano, ale stejne to prosvita. Zda se to byt lepsi nez tisk inkoustovkou
na folii, na tom pauzaku ten inkoust nekrupickovati jako na folii.