logovani win/desky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 11 21:09:11 CEST 2011

On Tue, 11 Oct 2011, hw na itherm.cz wrote:

> pocitac je prumyslovy na eurokare, pasivne chlazeny, siemens, P-M, 1.6GHz, XP
> jsou nove instalovane, aplikace stejna jako na ostatnich cca 40 strojich,
> pocitac je v racku (sbernice), ve stejnem racku je dalsi stejny pocitac a ten
> se nerestartuje, oba maji spolecny zdroj. sbernici rozdelenou, propojene jen
> LANkou.

> nema nekdo tip na soft ktery by dokazal hlidat a logovat nejak vic samotny
> HW, napriklad zjistit odkud prisel reset.
> napada me speedfan, alespon pro mereni napeti, ale nema nekdo neco vice
> sofistikovane

Soft ktery dokaze hlidat vic jak samotny HW budete asi tezko shanet :-)
Ja bych doporucil vymenit tu desku na misto nejakeho jineho z tech 40ti
PC. Kdyz se problem presune je vadna deska -> reklamovat, kdyz zustane
je to prostredim - vadny zdroj, nebo uzemneni, nebo tam lezou nejake
slupky dratem kterym je pripojen ke stroji.