OT Pračka a magnetický odvápňovač

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 11 11:04:13 CEST 2011


On 11. 10. 2011 10:38, Pavel Kadečka wrote:
> Z dvoutaktu nejde udělat čtyřtakt. Maximálne trojtakt.

To pouzival Wartburg, nie? Trojtakt pracujuci na principe nahodnych 
vybuchov...

-m-

>
> P.K.
>
> 2011/10/11 Jirka<zaloha na volny.cz>:
>> Pravděpodobně se aplikací magnetů z dvoutaktu stal čtyřtakt, to je poměrně
>> běžná záležitost.
>>
>> ---
>> Jirka
>>
>>> S pevnymi magnetmi mam zaujimavu skusenost u spalovacieho motoru -
>>> davnejsie, este za cias motoriek MZ251 :-) som dal na privodnu hadicku do
>>> karbosa voci sebe 2 magnety z repraku, lebo mi mierne dymila (z M2T oleja
>>> co
>>> sa daval do benzinu). Po tejto uprave, motorka uplne prestala dymit a mal
>>> som pocit ze aj o malicko lepsie tahala - ma niekto skusenosti s tymto?
>>>
>>> Martin
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list