Internetovy nakup

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 11:02:23 CEST 2011

Dne 11.10.2011 10:38, Milan B. napsal(a):

> Ale ved nikto netvrdi nic ine.
>
> Slova o niekom, kto to centralne riadi su VASE a iba VASE. Nikto iny ani
> predtym, ani potom nic take nehovoril. Chcete sa hadat sam so sebou?

No o tom, ze nekdo ridi centralne jsem ja nezacal a take proto jsem na
to reagoval - tohle jsem ja nepsal:

"Pak ty eshopy jsou často navěšené na jeden systém, mají naprosto
stejný sortiment s naprosto stejnou dostupností, liší se jen cena,
barvy a logo na webu, takže za tu chybu může někdo v tom globálním
systému. Eshop v tom pak je poměrně nevině."

> Takze ak sa v centralnej databaze vyskytne chyba, tak sa moze preniest
> aj do inych shopov - ci uz ide o cenu, skladove zasoby, popis ....

Problem je, ze diskuze odbocila od puvodniho dotazu (a k ni vztazene
situaci s cenami, kterou jsem jen ilustroval co je uzavreni kupni
smlouvy) a tim bylo to, cim je uzavrena kupni smlouva pri prodeji na netu.
Pokud je eshopem objednavka s cenou potvrzena je zbytecne uz spekulovat
kde chyba vznikla a kdo ji zpusobil. Je to pak jen otazka zda se
prodejce s kupujicim d/omluvi.
Naplni prodejce je prodavat a prodavat spravne (je to jeho remeslo) - to
ze neni schopen kontrolovat stovky objednavek denne je jeho problem. Je
to jako kdyby vam krejci usil blbe sako s tim, ze on kupuje jen
polotovary a nestiha vzdycky vsechny dosit presne podle zmerenych mer.
Musi bud zdrazit (aby toho mel min) a nebo si na to nekoho najmout.