Internetovy nakup

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 11 10:12:54 CEST 2011

On 11. 10. 2011 9:53, RV wrote:
> Z toho co pisete mi to prijde, ze provozovat eshop je neco na urovni
> trhu v Bangladesi.
>
> Provozovatel v podstate jen zajisti domenu (stanek) a prodava. Vse
> ostatni se deje globalne a NEKDO to cele sefuje.

Skor je to tak, ze nejaka firma - vacsinou velkosklad alebo
velkodistributor - poskytuje svojim zmluvnym partnerom okrem provizie aj
webovu aplikaciu naviazanu priamo na ich sklad.

To nie je ziadna konspiracia a ani velky brat - je to standardny model
distributor-koncovy predajca, kde podpora predaja od ditributora
obsahuje aj poskytnutie e-shopu.

> To prece nemuzete myslet vazne.

Je to tak. Nie raz sa mi stalo, ze ked som zhanal nejaku menej beznu vec
tak som ju nasiel s uplne rovnakym popisom na desiatkach e-shopov, spolu
s rovnakym podobnym tovarom - a na  sklade to nikto nemal. Alebo to mali
vsetci.

-m-