Internetovy nakup

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 09:28:19 CEST 2011

Chyba muze byt ale i smerem nahoru ne? To by jim zrejme nevadilo.

Me muze byt v podstate jedno jak maji zajistenou kontrolu systemu (proc
to system treba vubec umozni zadat cenu nizsi nez nakup).

Od toho je obchodnik placeny, aby mel prodej v poradku. Pokud maji naprd
eshop tak musi nekdo rucne to potvrzeni odkontrolovat, ze je spravne nez
ho poslou.

V kazdem pripade je obchod vzdy zalezitosti dvou stran - pokud mi zalezi
mit s kseftem dobre vztahy tak je asi nebudu drit z kuze a chtit po nich
monitor za 700Kc.

Ten blesk byla dlouhodoba puvodni cena a trefil jsem se zrejme presne do
preceneni.

Radek Vicek