Re: poškozený boot sektor na HD ??

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Říjen 10 18:33:08 CEST 2011

Takže jsem to zlomil.

Problém byl opravdu v chybějících ovladačích SATA.
Ty jsem stáhl ze stránek DELLu, pomocí Nlite jsem vyrobil nové CD s s
WXP a těmito ovladači,
nabootoval z něj, stiskl v první obrazovce R a systém se dokonale obnovil.
Jak snadné, jen to know how, kdyby bylo dřív... . Strávil jsem tím cca 8 hodin.

V podstatě bych si mohl stěžovat na firmu Device v Brně, která mi ten
repasovaný počítač
prodala dokonce s roční zárukou. WXP tam byly nainstalovány a dali mi
k tomu originál nerozbalený CD s WXP home
určený pro repasované počítače se servis packem 3, ale samozřejmě bez
těch ovladačů SATA.
Takže pro BFU je takovéto CD naprosto k ničemu, protože bez těch
ovladačů je zbytečné ho tam pro obnovení
systému strkat. Skončí to modrou obrazovkou jak tady už šlo.

Co se týče autorských práv, tak si nejsem ničeho špatného vědom.
Zaplatil jsem jak počítač tak CD s WXP
a to že mi prodejce nedodal ovladače je spíš na reklamaci, než na
nějaké porušení autorského zákona.

Děkuji všem, kteří mi pomohli se v problému vyznat a nakonec ho i
vyřešit. Musím říct, že jsem se při tom hodně naučil,
takže to nebyl úplně ztracený čas.

Tohle je opravdu nejlepší konference, do které jsem přihlášen.