Bateriove svetlo do sklepa.

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Pondělí Říjen 10 12:23:40 CEST 2011

Ale notak, pane Bursiku, vy jste si zase zapomel vzit prasky...
:-)

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Monday, October 10, 2011 11:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: Bateriove svetlo do sklepa.

Lidi co topi tuhymi palivy zapominaji pripocitat vedlejsi naklady na topeni.
A ty nejsou male. Mohou dosahovat i nekolik stovek tisic korun rocne za
jeden dum. Je chyba obci ze jim to neuctuji. Jedna se o znicene zdravi a
neni to zadarmo jak si vsichni mysli. (Spocitejte si kolik stoji skola v
prirode nebo ozdravne pobyty v laznich, nemocenska atd)

Michal Gregor