Jak se zbavit kuny?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 10 10:37:34 CEST 2011

Nefunguje nic. Kuny mame na chalupe leta a jedine co lze je zabezpecit
barak aby nemohly na pudu. Nez jsme to udelali tak kazdej vecer na pujde
mejdan se vsi paradou (zvast kdyz kuna privedla dorost) - bez ohleda na
psa dole, kterej se mohl zjancit.
Nakonec si tam udelali hnizdo a kdyz nam zacaly padat blechy do chalupy
a to byla posledni kapka. Takze vsechno zatlucene aby neprolezla ani
mys. Od te doby je pokoj - jen obcas na verande nam neco necha lezet.

Kamarad od 10km dal ty s nima take bojuji - ty meli dokonce skvelou
zalezitost - kuna zatahla celou cerstvou slepici do podkkrovi mezi
krytinu a palubkove podbiti podkrovi. Samozrejme si dovedete co udela
takova slepice po par dnech kdyz do strechy prazi slunce. Museli
rozebrat pulku podkrovi nez se k ni dostali.

Nicmene kamaradova matka ma pomerne dost kocek a kun kolem take dost a
nikdy se nestalo, ze by kuna ochutnavala kocky - je to logicke - jsou to
podobne vahove kategorie, kde vzdy hrozi ujma na obou stranach - zvirata
nejsou blba - zvlast kdyz dnes neni o krmeni prilis nouze.

Radek Vicek