mINI lan sWITCH - s napajenim PoE

Pondělí Říjen 10 09:13:01 CEST 2011

2011/10/9 APA <navrhpcb na gmail.com>:
> Mate nekdo tip na maly LAN switch (100Mb, 5-8 port, levny, maly),
> ktery by se dal napajet idealne po pasivnim PoE rovnou?
> Nejedna se o PoE Switch, ale jen napajeni tohoto switche pres PoE, tj.
> nechci s nim napajet dalsi zarizeni. Pripadne muze to byt i nejaky
> prumyslovy bastl, na pudu.

Switche a vůbec všechno, co má ethernet (routery, wifi AP, VOIP brány)
se dá jednoduše předělat na napájení po ethernetu, stačí na to jedna
až dvě diody (nebo graetzův můstek). Jde jen o to, zkontrolovat, co je
tam za obvod (MC33063, nebo LM2576 nebo jejich příbuzní), resp. rozsah
jeho napájení a napětí na kondenzátoru.

Taky se musí odpájet takové dva odpory, co jsou mezi nevyužitými páry
a GND. Pokud je neodpájíte, zneškodní se samy, protože shoří ;)

(Někdy je to složitější, to když to má napájení na 5VDC, to jsem tam
te LM2576 musel přidat.)

Pavel Kadečka.