Procento pokrytí stránky tiskem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Říjen 10 08:38:30 CEST 2011

Myslím, že výrobce to tam nedává schválně. To by mu potom každý blbec
reklamoval cartidge, že mu vydržela místo 2000 stránek jenom 1990.

Jediné co to umí je plotr, který používáme na tisk plakátů (Canon
iPF8300). Ten dokáže vypsat, kolik ml barvy se spotřebovalo, a na kolik
Kč ten plakát vyšel.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info