Re: poškozený boot sektor na HD ??

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 9 23:41:39 CEST 2011

 9.10.2011, 23:35:00

To, ze jste instaloval par desitek PC se SATA nic nemeni na veci, ze
to XP-cka neumi. Uvedl jsem 2 moznosti, jak to jde (obejit), treti uvadite vy,
tj. prepnutim v BIOSu na ATA, disk se pak vuci OS tvari jaka PATA, byt
je fyzicky SATA.

A upravovat instalacni CD vam zakazuje presne ten samej paragraf,
kterej vam zakazuje menit software jakymkoliv jinym zpusobem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz