Re: poškozený boot sektor na HD ??

Robo Baranka hwlist na zoznam.sk
Neděle Říjen 9 23:07:19 CEST 2011

v texte
robo
----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 09, 2011 10:45 PM
Subject: Re: poškozený boot sektor na HD ??

9.10.2011, 22:37:37

XP-cka !NEUMI! SATA, v zadne officialni verzi. Pokud chcete
nainstalovat WXP na SATA, je treba tam dodat prislusny ovladac.
*PRESNEJSIE nepoznaju native sata rezim - sata radice pokojne funguju aj v
ide :-)
(mam pocit, ze z poslednych par desiatok instalovanych wxp nebol ani jeden
pc bez sata)
Teda skusit sa pozriet do biosu, ci sa "nahodou nepreplo" nastavenie sata
rezimu IDE/AHCI, Standart/Native, alebo tak nejak podobne. Uz som jeden ntb
z tohoto !liecil", uzivatel to vraj nemenil a ani nevie, ako ist do biosu...

Bud na zatku instalace pres F6 a flopy mechaniku (kdo ji dneska ma?),
nebo upravou instalacniho CD (coz je nezakonne).  :-(
*A aky paragraf akeho zakona mi neumoznuje pridat drivre?
(a je zakonne nainstalovat si driver po instalacii wxp?)

Jde to bud rucne (slozite a pracne), nebo pomoci programu N-lite.
Vice:
http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/10845-nlite-instalace_windows_xp_sp3_na_miru
http://www.craftcom.net/
http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/10794-windows_xp_service_pack_3-jak_na_nej