Re: poškozený boot sektor na HD ??

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 9 22:45:06 CEST 2011

 9.10.2011, 22:37:37

XP-cka !NEUMI! SATA, v zadne officialni verzi. Pokud chcete
nainstalovat WXP na SATA, je treba tam dodat prislusny ovladac.
Bud na zatku instalace pres F6 a flopy mechaniku (kdo ji dneska ma?),
nebo upravou instalacniho CD (coz je nezakonne).  :-(
Jde to bud rucne (slozite a pracne), nebo pomoci programu N-lite.
Vice:
http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/10845-nlite-instalace_windows_xp_sp3_na_miru
http://www.craftcom.net/
http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/10794-windows_xp_service_pack_3-jak_na_nej