OT: poškozený boot sektor na HD ??

Holas holas na holas.info
Neděle Říjen 9 22:27:03 CEST 2011

Panove, vsechny rady spatne
pokud windows ohlasi, ze mu chybi config, jedna se ochybu v jednom
souboru registru. Tech souboru je pet. Jsou v adresari
Windows\system32\config a jmenuji se  default, sam, security, softvare a
system, vsechny bez pripony - ty co jsou v tom adresari s priponou
nejsou podstatne.
A ted co s tim. Windows ma nekolik zaloh techto souboru. Prvni je v
adresari windows\repair To jsou ty, ktere se vytvorily pri prvni
instalaci. S nimi se win spolehlive rozbehnou, ale bez funkcnosti
doinstalovanych programu. Dalsi funkcni zalohy jsou ve skrytem adresari
System volume information. tam jsou ulozeny zalohy, kter vytvari nastroj
pro obnovu (pokud je zapnuty). Tam lze dohledat asdresar s nejnovejsi
zalohou a v nem potom adresar Snapshot. Tam jsou tyto systemove soubory
ulozeny, ale maji ve jmene jeste doplneno REGISTRY_MACHINE_ resp.
REGISTRY_USER_. Tyto soubory lze prekopirovat a prejmenovat do
systemoveho adresare ale VZDY vsech pet soucasne.
Stav bude potom stejny jako pri pouziti nastroje pro obnovu systemu.
A ted jak to udelat. Nejjednodussi je to pomoci jineho Live systemu
(napriklad miniXP z CD Hirens´boot nebo v jine pc). Pripadne pomoci
konzoly z instalacniho CD, ale potom je potreba pomoci prikazove radky
zkopirovat nejdrive soubory z adresare repair, potom normalne spustit
win, nakopirovat si soubory ze System volume information nekam do
adresare windows (napriklad primo do adresare config ale s jinymy jmeny,
prip s priponou) a potom opet z konzoly instalacniho CD dopravit na
spravne misto v adresari system32\config...
Pokud uz doslo k nejakym jinym pokusum tak nevim, snad zkusit z
instalacniho CD nastroj pro obnoveni instalace (stisknou pozadavek na
druhe R, pred vlastni instalaci), tim dojde k obnoveni vsech systemevych
souboru ale bez vlivu na systemove soubory a potom tyto vyse uvedenym
postupem obnovit.
Funguje to spolehlive, delal jsem to mnohokrat. Je to pomerne casta
zavada ve windows.
Bobes