RE: poškozený boot sektor na HD ??

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 9 21:04:38 CEST 2011

Neni to komp z doby prvotnich SATA radicu, ktere nemely jeste uplne standardni drivery neobsazane na instalacnim CD Windowsu a muselo se mackat F6 a dodavat je tam z diskety? To by vysvetlovalo, proc SETUP disky vidi a Windowsy ne.

Jinak tyhle situace zpravidla vyresi boot z instalacniho CDcka, kde se zvoli opravit a ono to (i pres kecy o vlozeni obnovovaciho CD (kdo z nas si ho pravidelne dela a aktualizuje)) zpravidla prave bootovaci soubory obnovi. Druha moznost je otevrit si z tohoto mista repair consoli, a tam zkusit takove ty prikazy na opravu bootsektoru atd (z hlavy je nevim, ale prikazem help se je v te konzoli dozvite).

Jakub Serych