fázový závěs a čistota výstupního signálu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Říjen 8 22:53:07 CEST 2011

stale neviem ake mate poziadavky na kvalitu signalu, ale da sa to
pohodlne realizovat jednym-dvoma cipmi, vyberte si nieco tu
http://www.analog.com/en/rfif-components/pll-synthesizersvcos/products/index.html#Fractional-N_PLLs

alebo tam rovno pouzite DDS cip, napriklad
http://www.analog.com/static/imported-files/data_sheets/AD9951.pdf
pouzite vasich 10MHz, nasobic x20, generujte povedzme 134 MHz a
vyfiltrujte si tretiu harmonicku. Tiez jeden cip, podla datasheetu
spotreba ca. 200mW
Vyhoda tohoto riesenia je ze ma vyrazne nizsi fazovy sum ako PLL a
stabilitu vasho referencneho oscilatora.

b.