Bateriove svetlo do sklepa.

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Říjen 8 21:12:25 CEST 2011

Předpokládám, že bydlíte v družstevním bytě, nebo v domě, kde je
společenství vlastníků.
Žádal jste o povolení k tomu vrtání do něčeho co vám nepatří ?
Třeba se to dnes obchází, nevím, ale měla by to být běžná praxe. Pamatuji,
že nám třeba UPC nepřišroubovala na zeď krabičku pokud jsem neměl povolení
vlastníka domu.
Ano, když si doma přišroubuji na zeď trezor, tak se taky nikoho neptám. A
chápu váš názor, ale firmy se drží legislativy.

Nepleťte si "domovní důvěrníky" se členy představenstva. O činnosti
představenstva nebo členů výboru v případě společenství vlastníků má většina
lidí názor, že nic nedělají a že tam jsou zbyteční. Proč tam nikdo tedy
nechce ? u nás za odměnu cca 15000 ročně čistého ? a to nemají všichni.
Pravidelně a i aktivně informujeme členy družstva o činnosti PBD a KK, ale
pokud vše funguje, tak to snad ani nečtou.

U nás si můžete po domluvě uložit věci na dobu jednoho měsíce a prodloužení
není problém.
A spojovat s komunismem to můžete jen tak, že to našim nájemníkům umožníme
zdarma :-))
a pokud by to neodsouhlasila členská schůze, tak můžeme mít problém se
správou cizího majetku.

To, že na vás někdo na schůzi "řve" ? co člověk, to názor a jen jej někteří
nedokážou vyjádřit slušně.
Každý měsíc máme schůzi představenstva a málokdo přijde řešit problémy, co
jej trápí.
Ale na členské schůzi je geroj.

To s tou sekačkou je asi úlet a jsou na to předpisy. Dveře musí být ven, jen
určité množství paliva a v sušárně by to podle mne nemělo co dělat.
Vždy u každého problému je potřeba se zabývat platnou legislativou. Mnohé
zákony a vyhlášky se mění a nejlépe je mít pravidelné zasílání změn, ale
téměř každý měsíc je jich opravdu dost !
A není to nejlevnější a proto se i vyplatí držet si správcovskou firmu,
která vám to pohlídá.
Ovšem i tady jsou samozřejmě rozdíly ve kvalitě.

Omlouvám se, že jsem se takto zeširoka rozepsal, ale ono je to ve
skutečnosti daleko a daleko širší.

Hezký den všem, Jindra Polívka