Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Říjen 8 20:41:13 CEST 2011

V tom rámu, který mne málem přizabil nebyl určitě žádný držák, ať plechový
anebo turbošroub.
Obávám se, že to není ani v našich třch domech v družstvu.
Do představenstva jsem nastoupil až v půlce stavby a do té doby tam nebyl
ani žádný stavební dozor.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 06, 2011 1:36 PM
Subject: Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

6.10.2011, 13:29:02

Firmu ktera "radne zapenuje" patri prohodit tim oknem ven. Tedy pokud
bydlite dostatecne vysoko. :-)
Okno musi byt predevsim kotveno mechanicky, nejlepe pomoci plechovych
drzaku. Turbosroub skrz ram, jak se montuje cca 90% oken v cesku, je
ve vetsine pripadu predplacenkou na problemy a znakem fusera.
Spara pak ma byt kryta ze vnitr parozabranou a z venku difusni
membranou. Mezi tim muze byt vypeneno, ale doporucuje se spise
kompresni paska.
A jestli vite o nejake firme, ktera to takto dela, tak mi dejte vedet.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz