patek - nakup v GME HK

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Říjen 8 15:27:18 CEST 2011

2011/10/8 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>:
> Samozrejme jsem se zajimal, jestli by nebylo rozumnejsi odeslat tu
> internetovou objednavku a nasledne si to druhy den vyzvednou.

Presne takto to funguje u http://www.3qservice.eu (snad to pomoze
niekomu z konfery, kto o nich nevie). Oni teda nemaju predajnu v
pravom slova zmysle, funguju iba na objednavkach. Tovar posielaju,
alebo vydavaju osobne. Osobne je to samozrejme zadarmo, nie je problem
s kusovym mnozstvom. Sortiment maju ale dost obmedzeny, na druhej
strane som u nich kedysi zohnal nejake ATtiny v SMD, ktore v tom case
nemal vobec nikto (ani Farnell..) a za uplne smiesnu cenu na danu dobu
(ked po krize bol s AVR-kami problem).

miro