DPI a format obrazku

Pikulik picom na volny.cz
Sobota Říjen 8 14:47:20 CEST 2011

Pokud jsem potřebobal něco vytisknout v DTP studiu, tak mi poslali jejich
driver pro PostScript a v tom jsem data vytisknul a uložil do souboru a ten
mi bez problému zpracovali

Luboš

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 08, 2011 2:28 PM
Subject: Re: DPI a format obrazku

Jaky je prosim duvod predavat CADove vystupy v bitmapovych formatech ?
Neni to skoda ztracet presnost prepocitavanim do nejakeho rastru, ktery
temer jiste nebude nativnim rastrem pro dany vystupni zarizeni ?

To ma urcite smysl pri prenosu treba fotek, ale prece snad kazdy CAD
ma vystup do nejakeho vektoroveho formatu, kde zadnou informaci
neztracim a dane zarizeni to vytiskne jak nejlip umi. Postscript snad umi
vsechny tistakove CADy (a jiste i AutoCAD a vubec CADy z dalsich oblasti),
a docela urcite ho bude umet i dane reprostudio.
Navic se v nem daji bezeztratove delat vselijake kejkle jako inverze,
otoceni, posuny, preformatovani atd.

Nebo nejakou vyhodu bitmapovych formatu nevidim ?

PL