Laminovaci fotorezist, predloha

Sobota Říjen 8 12:52:13 CEST 2011

Takze nove kolo testu, ted jsem pouzil na expozici misto ledek beznou
zarivku DZ11 pres plexi asi ze 3cm a vysledky radove lepsi... Uvidime,
pauzak neni uplne kontrastni ani cerne plochy nejsou bez poruch, ale zda
se, ze to nema na vysledek vliv. Expozice 20 minut. Jeste mam problem,
ze maska poradne nedrzi (spoje jsou potrhane) ale to je asi nizkou
teplotou laminatoru - zkusim zehlicku ;-)
Pauzak jsem prohnal acetonem, tisteno barevnou laserovkou Samsung, neni
to uplne dokonale ale trosku se kryti zlepsi.