patek - nakup v GME HK

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 8 10:55:11 CEST 2011

Kdyz jdu nakupovat do prazskeho GM, tak si obvykle vyberu zbozi na eshopu,
zkontroluju dostupnost, nahazu to do kosiku a v zaveru vytisknul. Vytistenou
stranku odevzdam prodavacovi a hodinku se tam nudim, nez mi to sesypou :)
Vzhledem k tomu, ze to obvykle neni pet polozek po dvou kusech, ale treba
tricet, ctyricet polozek po deseti az sto kusech, tak je pomerne
nerealisticke to cele pri placeni probirat a prepocitavat, obvykle jen
namatkou kontroluju kritictejisi komponenty.

Hacek je samozrejme v tom, ze obcas dostanu jiny pocet kusu, nez byl na
objednavce (ale vetsinou je to videt uz na uctence, nejedna se tedy o
podvod, ale jen o neduslednost, kdy me prodavac "zapomene" upozornit, ze od
te polozky uz maji jen mensi pocet kusu), tu a tam se prodavac o nejaky kus
upocita, at uz v muj, nebo v jejich prospech, ale se zeleznou pravidelnosti
se mi stane, ze z tech dejme tomu triceti polozek si jednu neprinesu
vubec... Je to obcas trochu loterie a drobatko to zdrzuje vyrobu, protoze
tam nasledujici den musim kvuli te jedne polozce znovu. Chlapci obcas vedi
jak potesit.

Samozrejme jsem se zajimal, jestli by nebylo rozumnejsi odeslat tu
internetovou objednavku a nasledne si to druhy den vyzvednou. Pry ne,
protoze to jednak do druheho dne uzrcite nepripravi a kdyz si pro to
prijedu, tak to stejne budou delat tak, jako kdybych stal u pultu. A pokud
by to pripravili (ne do druheho dne, ale do dvou dnu), tak se uz zase
nedozvim, co vsechno zrovna nemeli a co zakaznici behem tech dvou dnu stihli
vykoupit, takze je to sazka do loterie s jeste mensi pravdepodobnosti vyhry.

Pavel Kutina