patek - nakup v GME HK

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Říjen 7 23:32:33 CEST 2011

Já jsem byl v GM HK nedávno, předal jsem seznam se skladovými čísly,
na půl hodiny odešel zařizovat něco jiného
a po návratu bylo vše připraveno. Celkem jsem v prodejně strávil asi 5
minut. Prostě proti Praze pohoda.
Skladová čísla fungují. Když už to na internetu hledám, píšu je. Je to
nejspolehlivější způsob, jak dostat opravdu to,  co chcete.