OT (patek) Priblizila se doba, kdy si poridim auto:-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 7 18:17:38 CEST 2011

Mnojo, v Nevade. Tam maju skusenosti s hazardom... ;-)

Nie celkom sa mi ten smer autonomie paci, uz som viackrat vravel, ze podla mna treba jednoducho pracovat na navadzani co ma potencial byt omnoho spolahlivejsie a pritom pridat aj ine hodnoty (komunikacia). A na uvod by k tomu mohli byt profesionalni vodici na dialku, aspon na riesenie krizovych situacii. Ale lepsi vrabec v hrsti...

wek