patek - nakup v GME HK

Pátek Říjen 7 15:01:49 CEST 2011

Když je ten pátek - měl jsem zážitek ...
Nakupoval jsem v GME v Hradci Králové. Seznam na půl stránky a hned u
první položky se mě prodavačka (mladá, hezká) zeptala, jestli tam mám i
skladové číslo. Řekl jsem jí že v Praze jsem ho nikdy nepotřeboval.
Prohlásila že je úplně mimo obor, neví co prodává, ale že podle
skladových čísel všechno najde. Něco našla v počítači sama, něco jí
podle názvu nenašel ani počítač a hledal jsem jí to v katalogu. Takže
při nákupu v Hradci si ke všemu pište čísla...

Anděl