OT Pomerova meridla Re: Bateriove svetlo do sklepa.

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 7 11:47:11 CEST 2011

No nejlepsi na tom je, ze jsme si cela leta delali odecty sami. Za
poplatek se pujcila ta krabicka a clenove predstavenstva obesli byty a
premerili a vymenili ty sklicka. Takze naklady dejme tomu...

Jenze par idiotu si vymyslelo, ze se s tim svindluje - takze ted to
obejit musime stejne, ale sebrana sklicka se daji do pytliku a obalek a
odesle se to nekam na druhou stranu republiky, kde to nezavisle premeri
a vysledky poslou zpatky.

Co se tyka tech prikonu - ono nezapominejte, ze ty akvarka/servery jsou
jen nad ramec bezneho provozu - ale jsou velmi znat - na tu stycnou
plochu naseho bytu s venkovnim prostredim staci velmi malo.

Radek Vicek