zase baterky Tronic v Lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 7 10:32:25 CEST 2011

U nas (CB Lidl naproti Koh-i-nooru) bylo baterek vcera kolem 18h dost a
vsech typu. Nabijecky tam byly asi 4ks.

Jinak rano jsem se dival a vyrobce baterek, tech predchozich cernych
!LSD je jiny nez tech soucasnych LSD - oboje vyrabene v Cine a dovozce
do CR je Lidl. Musim se jeste kouknout na ty cervene. Zajimalo by mne ci
ten obchdoni nazev Tronic vlastne je.

Radek Vicek