zase baterky Tronic v Lidlu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Říjen 7 10:18:56 CEST 2011

2011/10/6 Robo Baranka <hwlist na zoznam.sk>:
> to bude asi tym, ze slovensky lidl predbehol cesky o jedno obdobie -
> usporky a aku sme mali uz od pondelka :-)
> (ak teda jazyku zodpoveda aj krajina pobytu)

No ved to je ta chyba, ze o baterkach som sa dozvedel az z tejto
konfery :-( Do Lidla bezne nechodim a letaky ignorujem.. (hej, krajina
zodpoveda)

Dal som vybijat jednu z bateriek, velkost C, udavana kapacita 4000mAh,
vybijaci prud 400mA, koncove napatie 1.0V. Tak, ako som ju kupil dala
zo seba 3143mAh. Takze "ready to use" je pravdive.

miro