zase baterky Tronic v Lidlu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 7 10:12:17 CEST 2011

Já ji mám asi rok (z Lidlu). Za ten rok jsem ji viděl vybíjet asi 1x.
Myslím si ale, že za ty peníze ta nabíječka ujde.

Zjistil jem ale, že se chová jinak když ji zapnu, a potom do ní dám
baterky, a jinak, když do ní dám nejdříve baterky, a teprve potom ji zapnu.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info