OT Strasti bydleni WAS Re: Bateriove svetlo do sklepa.)

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 21:36:09 CEST 2011

Ono to také může být o bezpečnosti.
Ač jsem ta školení někdy cca v roce 2006 prodělal, tak si to již nevybavuji.
Vzpříčené kolo, šňůra od saní apod vám může zabít děcko a možná i dospělého.
Upozornění na výtazích v tomto směru ale nebývá.
Nedávno mi nechal syn vběhnout psa do výtahu a vodítko měl venku. Dveře se
zavřely a vzhledem k váze psa, mu v případě přivolání výtahu někým jiným
mohl být sražen vaz.
Stejný případ se stal kdysi v domě, kde jsem bydlel a pes, již hodně
odrostlé štěně, byl takto vtažen do mezery, která měla pár centimetrů.
Absolutně jsme nemohli uvěřit, že to ten pes přestál bez jediné zlomeniny a
bez úhony.
Ten pes dodnes žije a je to jezevčík podobný jakého mám já. Hladkosrstý, ale
oproti mému již dosti obtloustlý a dnes by se již určitě neprotáhnul.
Jindra Polívka
Zalezi, co si druzstvo/spolecenstvi vlastniku odhlasuje (o cemz jsem
jako najemnik vedel prd, takze jsem musel verit, ze se to nesmi). O
tom zakazu vozit kola vytahem uz jsem slysel z vic mist. A nez resit,
co maji/nemaji odhlasovane a delat zlou krev, byl to snazsi to
vytahnout rucne... A navic asi nejsem dost asertivni, abych je poslal,
kam slunce nesviti....

KR