OT Strasti bydleni WAS Re: Bateriove svetlo do sklepa.)

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 21:17:49 CEST 2011

Se divím, že nezmizel kočárek s vidinou získání kamerky.
Jednomu mému známému kdysi vyřízli díru ve vstupních dveřích do bytu.
Když si vezmete, že to udělal někdo, koho jste si do bytu pozvali, protože
jiný o tom nemohl vědět, tak je to k zblití a nevíte koho ze svých
"kamarádů" vyřadit.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "petrkubac" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 06, 2011 8:32 PM
Subject: Re: OT Strasti bydleni WAS Re: Bateriove svetlo do sklepa.)

Pro dceru jsme koupili docela pekny kocarek, ktery stal v kocarkarne a porad
se mu pichala kola - vzdycky rano kolo prazde a v dusi porad stejny vpich
tvaru trojcipe hvezdy - tak jsem na domovni schuzi prohlasil ze jsem do
kocarku zamontoval kameru a kdo na ni bude tomu pichnu ten trojhranny bodec
do oka - protoze psychopata umim zahrat mistrne -  tak od te doby byl klid.

Na  jedne z dalsich domovnich schuzi jsem sousedce rekl ze strom pred svym
oknem nesmi travit tak okate aby kolem neho byl 3 metrovy kruh hole zeme - a
pak uz se mnou nepromluvia ani odpadni roura a byl uplny klid (strom to
kupodivu prezil ;-))

Zdravi Petr Kubac